-
Polityka zwrotów i reklamacje
-
Klient może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych u sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie, które można znaleźć tutaj, w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie mailem lub pocztą oświadczenia przed jego upływem.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
-
) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
-
-
W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru, wraz z dowodem zakupu, na adres: PELANI We Care, ul. Sikorskiego 33G/5, 05-091 Ząbki, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
-
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do konsumenta w wysokości najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie.
-
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale może wstrzymać się ze zwrotem tych płatności do czasu otrzymania towaru.
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Konsument odsyła towar do sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
-
Klient może dokonać wymiany zakupionego towaru, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Koszty wysyłki wymienianego towaru do sprzedawcy ponosi klient. Sprzedawca ponosi koszty dostawy wymienianego towaru do klienta. Do paczki należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz wymiany towaru.
-
W przypadku odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez klienta, jest to równoznaczne z odstąpieniem od umowy sprzedaży. Zamówiony towar wraca do sklepu, a klient zostanie obciążony kosztami zwrotu przesyłki.
REKLAMACJE
Zawsze zależy nam na zadowolonych klientach, dlatego każdą reklamację rozpatrzymy jak najszybciej. Wystarczy, że zgłosisz się do nas pisząc na adres: sklep@sferaseniora.pl lub zadzwonisz od poniedziałku do piątku w godzinach 10-19 na numer 570 36 06 06, abyśmy mogli zaproponować Ci najlepsze rozwiązanie.